Sunday, June 17, 2012

מה לעשות אם גוגל אדסנס לא אישרה את הבקשה שלך

אם אתה רוצה להרוויח כסף באינטרנט באמצעות גוגל אדסנס, אתה יכול לבקש הנחיות בחינם, אבל חייב להיות מלווה כך שבקשתך תאושר. עורכי חכמים, כי אתה יכול למנוע את יישום נפוץ טעויות מודע האזורים הבעייתיים, תוך הקפדה על הימנעות של תוכן פסול בבלוג שלך / באתר.

אם הבקשה תאושר, אנא בדוק תחילה הודעת מצב מיישום שגוגל שנשלח אליך - הכולל פרטים נוספים אודות מדוע הבקשה נדחתה. הנה כמה סיבות לסירוב ואת הפעולות הנפוצות ביותר הקרובות ייכנסו.

==> הייתה בעיה עם הכתובת שלי או שם

אנא הכנס www.google.com / adsense לדואר אלקטרוני 1 מוחל לו. בעמוד הבא תוכלו לראות טופס שבו אתה יכול לתקן את נתוני הכתובת ולשלוח מחדש את הבקשה.

==> הייתה בעיה עם התוכן של האתר שלי

אנא בדקו את ההנחיות אדסנס על מנת להבטיח כי האתר שלך תואם את מדיניות AdSense. לאחר התאמת התוכן של האתר שלך, תוכל להגיש בקשה נוספת underwww.google.com / adsense.

==> הודעה אומר לי חשבון דואר אלקטרוני אחר

בשלב זה, מדיניות של AdSense לאפשר חשבון אחד לכל מפרסם. אנא ראה את הדוא"ל Google שלחה לך את השלבים כדי לשמור עליהם, או באמצעות החשבונות הקיימים שלך או לעבור לחשבון חדש. הקפד לבצע את ההוראות הדואר במקום רק לסגור את החשבון הישן, כי הוא נדרש להגיש בקשה נוספת עם כתובת דוא"ל אחרת.

צפוי להתמודד עם סוג כזה של התרחיש כאשר מנהל אחר הוא עורך מלאה אדסנס בבלוג שלי גם לגשת כתובת הדוא"ל שבה השתמשת כדי לבקש Adsense. אם זה יקרה, להסיר אדם מהבלוג שלו בקשה חדשה באמצעות כתובת הדוא"ל החדש בכתובת www.google.com / adsense.

הערה: לאור שחשבונותיהם כאילו פוטר על פעילות בלתי חוקית או הפרות של מדיניות לא יהיה רשאי לפתוח חשבון חדש ב-AdSense על פי T & Cs AdSense.

No comments:

Post a Comment